Galeria fotograficzna (Photo Gallery) zdjęcia

Eksperymentalna publikacja własnych zdjęć marek@zukint.pl

Strona główna :: Zaloguj mnie
Lista albumów :: Ostatnio przesłane :: Komentarze :: Popularne :: Najlepiej ocenione :: Ulubione :: Szukaj
Wybierz język:

Strona główna > Wakacje > Grecja > Morze Jońskie Rejs powrotny Grecja

Grecja - Morze Jońskie powrót - Załoga jachtu i nasz samochód płyniemy promem71 odsłonJak się chce dostać na jakąś wyspę to najwygodniej jest oczywiście samolotem, ale nie na wszystkie wyspy jest możliwość lotu. Na wszystkie wyspy można się na pewno dostać promem. Można powiedzieć że w Grecji promy spełniają taką rolę jak w Polsce autobusy i pociągi. My korzystaliśmy z promu. Na tym zdjęciu widać jak przeprawiamy się z naszym samochodem.
Grecja - Morze Jońskie powrót - Ja za sterem Jachtu70 odsłonJachtem pływa się bardzo przyjemnie, należy tylko pamiętać o tym aby trzymać się kursu i pilnować odpowiedniej głębokości, aby nie wpaść na mieliznę.
Grecja - Morze Jońskie powrót - fale na morzu75 odsłonFale na Morzu Jońskim były raczej spokojne, i przyjemnie się żeglowało
Grecja - Morze Jońskie powrót - Wypłyneliśmy z Zakinthos i płyniemy w stronę wyspy Kefalinia84 odsłon
Grecja - Morze Jońskie powrót - Krajobraz mijanych wysp79 odsłon
Grecja - Morze Jońskie powrót - Wyspa Kefalinia - Zatoczka75 odsłonKefalinia (gr. Κεφαλονιά - dawniej Kefalonia, Cefalonia, staroż. Kefallenia), wyspa grecka na Morzu Jońskim, największa spośród Wysp Jońskich. Powierzchnia ok. 780 km². Krajobraz górzysty (wys. do 1627 m n.p.m. - góra Ainos). Kefalinia jest prefekturą w regionie administracyjnym Wyspy Jońskie, ze stolicą w Argostolionie.
Grecja - Morze Jońskie powrót - Wyspa Kefalinia - Zatoczka gdzie staliśmy jachtem na kotwicy78 odsłon
Grecja - Morze Jońskie powrót - Wyspa Kefalinia - Góry u podnóża których leży zatoczka69 odsłonCiekawa góra wygląda tak dziwnie goła bez tej roślinności do której jesteśmy przyzwyczajeni w Polsce
Grecja - Morze Jońskie powrót - Wyspa Kefalinia - Jacht dwumasztowy69 odsłonPo morzu Jońskim pływają bardzo interesujące Jachty. Ten może nie jest jakiś super, ale ma dwa maszty.
Grecja - Morze Jońskie powrót - Część załogi wraca z wyprawy na zakupy63 odsłonTa łódeczka nosi nazwę Bączek. Nieraz służyła naszej załodze gdy nie dało się dobić do brzegu, a musieliśmy zrobić jakieś zakupy
Grecja - Morze Jońskie powrót - Lefkada - Ciekawe greckie wille nad samym morzem76 odsłon
Grecja - Morze Jońskie powrót - Lefkada - Widok wysp z oddali68 odsłonJeśli chodzi o widok wysp za lekką mgłą to jest to dość złudne zjawisko. Jeśli widać w ten sposób wyspę w pogodny dzień to może oznaczać że jest ona oddalona np. o 50 mil
Grecja - Morze Jońskie powrót - Ciekawa formacja skalna przy brzegu101 odsłon
Grecja - Morze Jońskie powrót - Paxi Lakka - Port100 odsłon
Grecja - Morze Jońskie powrót - Paxi Lakka - Skalisty brzeg przy wejściu do portu100 odsłon